مسافران فرودگاه مهرآباد از این مسیر‌ها استفاده کنند (۲ خرداد ۱۴۰۳) تصادف اتوبوس با تریلی در کرمانشاه یک فوتی و ۱۱ مصدوم برجا گذاشت تولد لاکچری در سومین روز خاص قرن جدید! جزئیات تکان‌دهنده از اردوی وحشت در استخر مرگ برنامه جدید امتحانات پایه ششم و نهم اعلام شد (یکم خرداد ۱۴۰۳) نام‌گذاری بیمارستان ۲۰۴ تختخوابی نیشابور به‌نام «سیدالشهدای خدمت» انفجار مین در ارتفاعات مرزی آذربایجان غربی یک کشته و ۲ زخمی برجای گذاشت (یکم خرداد ۱۴۰۳) زلزله قدرتمند اندونزی را لرزاند (یکم خرداد ۱۴۰۳) طرح سلامت خانواده و نظام ارجاع یکی از مهمترین اقدامات شهید آیت الله رئیسی بود کشف ۱۷ کیلوگرم زعفران قاچاق توسط مرزبانان هنگ تایباد(۱ خرداد ۱۴۰۳) قطار فوق‌العاده مشهد برای مراسم تشییع رئیس‌جمهور از مهاجرت ۱۰ هزار پزشک تا توزیع نابرابر پزشکان متخصص در کشور  برنامه جدید امتحانات نهایی دانش‌آموزان اعلام شد ممنوعیت‌های تردد ویژه مراسم تشییع پیکر رئیس جمهوری در مشهد اعلام شد تشکیل پرونده قضایی برای منتشرکنندگان مصادیق توهین‌آمیز درخصوص سانحه بالگرد حامل رئیس‌جمهور پیش‌بینی هواشناسی مشهد برای روز پنجشنبه (٣ خرداد ١۴٠٣) هم‌زمان با مراسم تشییع و تدفین رئیس‌جمهور
سرخط خبرها

سه‌شنبه (۹ فروردین ۱۴۰۱) هوای خراسان رضوی سرد می‌شود | کاهش ۸ تا ۱۰ درجه‌ای دما

  • کد خبر: ۱۰۳۲۰۸
  • ۰۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۸
سه‌شنبه (۹ فروردین ۱۴۰۱) هوای خراسان رضوی سرد می‌شود | کاهش ۸ تا ۱۰ درجه‌ای دما
کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: بر اساس تحلیل نقشه‌های آینده‌نگری و تصاویر ماهواره‌ای، آسمان در بیشتر نقاط استان صاف و بدون پدیده خاص جوی است.

به گزارش شهرآرانیوز، یحیی قاینی پور گفت: انتظار می‌رود ساعات بعد از ظهر امروز شاهد افزایش ابرناکی در نوار شمالی استان همراه با بارش پراکنده باشیم.

وی ادامه داد:بر همین اساس از اواخر وقت امشب، استان تحت تاثیر جریانات سرد شمالی قرار می‌گیرد و فردا سه‌شنبه به طور محسوسی از دمای هوا کاسته می‌شود به طوری که دمای روزانه بین هشت تا ۱۰ درجه و دمای شبانه بین سه تا پنج درجه کاهش پیدا می‌کند.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت:انتظار می‌رود با نفوذ جریان شمالی و افت دما، شاهد افزایش فشار دما در استان باشیم که پیامد آن افزایش شدت وزش باد در بیشتر نقاط استان خواهد بود و این در حالی است که این رخداد در نقاط شرقی استان همراه با گرد خاک، کاهش کیفیت دما و احتمال وجود خسارت پیش‌بینی می‌شود.

قاینی پور افزود: بر همین اساس لازم است تا افراد و نهادهای خدمت رسان به زائران بارگاه رضوی تدابیر لازم را در این خصوص در نظر  گیرند زیرا در نواحی سردسیر استان انتظار می رود فردا و همچنین اوایل وقت روز چهارشنبه دمای هوا بین صفر تا پنج درجه زیر صفر کاهش یابد.

وی با بیان این که طی ۲۴ ساعت گذشته دمای هوای مشهد بین چهار تا ۱۶ درجه سلسیوس در نوسان بوده است افزود: پیش بینی می‌شود دمای هوای مشهد در گرم‌ترین ساعات امروز به حدود ۱۹ درجه سانتیگراد برسد و این در حالی است که فردا با کاهش دما به هشت درجه بالای صفر خواهد رسید.

وی ادامه داد: در این مدت قوچان با کمینه دمای هوای یک درجه زیر صفر و مه ولات با بیشینه دمای هوای ۲۲ درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرم‌ترین شهرهای خراسان رضوی بوده‌اند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->